Sunday 21 August 2011

~Tutupkanlah Hatiku~



Ya Allah..
tutupkanlah hati ku pada mana2 lelaki.. sehingga sampai jodohku...
Ya Allah..
tutupkanlah hatiku untuk melakukan maksiat pada Allah lagi..
xsanggup rasanya ku hitung dan mengukir dosaku lagi..
aku manusia lemah.. xmampu bangkit tanpa huluran bantuanmu..
Ya Allah..
hinalah aku tanpa cinta dan kasihku pada mu..
Ya Allah..
berjuta air dari kelopak mata ini.. membasahi pipiku..
berjuta kali ku kesat dan pujuk hati ini....
Kau cintaku yang abadi...
aku terus ternoda.. titik hitam terus bermaharajalela..
Ya Allah..
tiada lagi tempat tuk ku mengadu.. hanya padamu..
tutupkanlah simpatiku tutupkanlah hatiku kepada yang tidak berhak...
tutupkanlah...
biarlah hati ini hanya untukmu...
ku pasti dengan janjimu.. ku pasti dengan ketentuanmu...
ku pasti akan kasih sayangmu... ku pasti ya Allah..  
 
~tutuplah pintu hatiku pada insan yang bergelar ajnabi...
lelah.. aku lelah..
hentikanlah dugaan ini..
ku xmampu harungi lagi~...


kasihanilah aku Ya Allah...

ku tahu redhamu tetap ada untuk ku.. jadikanlah aku hamba yang taat kpdmu..
aku tidak sanggup lagi Ya Allah..
xsanggup lagi menderhakaimu...."


No comments:

Post a Comment